Karelsklokhuis

Dromen zijn bedrog, maar ze kunnen wel mooi zijn #dat wel.

Veel te lang geleden maar uiteindelijk weer op de blog, dit naar aanleiding van Charell Charellie of Kareltje ik weet nog steeds haar echte naam niet!

Ik heb je blog gelezen maar ik ben ook eerlijk en lees geen lange stukken of ze moeten blond zijn dan valt me de mond erbij open. aar het is leuk geschreven. keep up going

Na het Cambricht dieet ben ik druk bezig om mijn kuit pijnen in te tomen maar het wil niet lukken, elke dag ku(i)t pijn dan maar afentoe een diclofinac dat help een paar uit en de rest maar verzachten met drank….net genoeg..

Vandaag in het ziekenhuis bij de spatader doctor geweest , dat was pas een spetter mmmmm wil nog wel zo’n ondezoek….

Daarna ben voor de 4 de keer op gesprek geweest en maandag ga ik als het goed is het contrct tekenen… dus dat volgt maandag of zo. nu boekhouden pfff 

Leave a comment